دل ديوونه


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

دل دل دل ديوونه كي قدر نورو مي دونه  عشق نيست حال تو ويرونه

اون كه تو دلم جاشه با عشقي كه تو چشماشه اي كاش مال من باشه

اين دل مال تو بود اما از تو چه سود واي از رفتن تو از دنياي حسود

عاشق تماشا كن مرا گاهي جان/ تا دلت شايد سوي من آيد اگر خواهي

تا ااااااااااااا عشق آيد به همراهي........

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
یک شنبه 21 اسفند 1390| 21:18 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§